GYAKORI KÉRDÉSEK a Pátzay Borbirtok, Fogadóház és a Webshoppal kapcsolatban:
1. Mikor alapították a Pátzay Borbirtokot?
A Pátzay Borbirtokot 2015-ben vásárolta Pátzay István, amely az évek során folyamatosan bővült. A terroir szépségét hirdető pincészet épülete 2009 -ben készült el. Az épületet 2010-ben ipari épület kategóriában elnyerte az ARCHDAILY Building of the Year 2010 - AZ ÉV ÉPÜLETE 2010 –.
2. Hol található a Pátzay Borbirtok?
Pincészetünk Badacsonytomajban található, a Badacsonyi borrégió szívében. A Pátzay Borbirtok épülete és teljes egészében a borász és a terroir-bor kívánalmainak megfelelően gravitációs rendszerben épült fel.
3. Milyen szőlőfajták és borok találhatóak a Pátzay Borcsaládokban?
4. Mikor látogatható a Pátzay Borbirtok?
Borvásárlásra, borkóstolásra, a'la carte hideg ételek, brunch, kávé, borkocsolyák fogyasztására egész héten, azaz hétfőtől vasárnapig, 9.00 – 19.00 között van lehetőség.
5. Szükséges előzetesen bejelentkezni látogatáskor?
Nem, nem szükséges, a Pátzay Fogadóház és Terasz egész évben, minden nap, 09:00-19:00 óráig várja az idelátogatókat. Amennyiben meleg ételt szeretnének rendelni, vagy rendezvényt szeretnének tartani, kérjük vegyék fel a kapcsolatot velünk, egyéb esetben nem szükséges az előzetes bejelentkezés.
6. Lehet-e helyben bort vásárolni?
Igen, a Pátzay Borbirtok borai megvásárolhatóak helyben a pincészetnél. Kérjük forduljon a Pátzay Borbirtok munkatársaihoz, akik összeállítják a rendelését, amit ott helyben készpénzben vagy bankkártyával is kifizethet és azonnal át is vehet.
7. Van-e szállás lehetőség a Pátzay Borbirtokon?
A Villa Pátzay Borhotel jelenleg felújítás alatt áll, így jelenleg nem rendelkezünk szálláshellyel. A közelben azonban több színvonalas szállást is tudunk ajánlani, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!
8. Rendezvényeket lehet-e tartani a Pátzay Borbirtok és Fogadóházban, mint céges csapatépítő, esküvő, születésnap vagy más zárt körű eseményt?
A Pátzay Fogadóház és Terasz kifejezetten ajánlott rendezvények lebonyolítására. Csoportoknak, rendezvényeknek rendelkezésre áll egy 36+6 fős beltéri kóstolótér, valamint egy 60 fős exkluzív terasz. Itt lehetőség van születésnapok, családi és céges rendezvények, valamint csapatépítő tréningek szervezésére is.
9. Szeretném Önökkel felvenni a kapcsolatot, kit kereshetek?
Weboldalunkon a Kapcsolat menüpontban minden elérhetőséget (telefonszám, e-mail) megtalál.
10. Hol vehetem át a webshopon leadott rendelésem?
Választhat, hogy Futárszolgálattal a megadott pontos címre kiküldjük a rendelést, vagy Ön szeretné átvenni személyesen. Személyes átvételre partnerünknél, a Veritas Borkereskedés DOHÁNY utcai boltjában van lehetőség. Veritas Dohány Borszaküzletről és a személyes átvéteről további információkat ITT talál.
11. Átvehetem a Pincészetnél Badacsonyban a webshopon rendelt termékeket?
Nem, a webshopon rendelt borokat a pincészetnél nem lehetséges átvenni.
12. Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
A mindenkori pontos díjszabásról a Fizetés, szállítás menüpontban tájékozódhat.
13. Milyen fizetési módok közül választhatok?
A Pátzay Borbirtok webshopban fizethet bankkártyával, banki átutalással vagy utánvétellel a rendelés átvételekor. Amennyiben a banki előreutalást választja, rendelését az összeg beérkezése után szállítjuk ki.
14. Mi a teendőm, ha sérült vagy hibás a rendelt termék?
Kérjük, hogy ha sérült vagy hibás terméket kapott, fotózza le, írja meg a problémát és küldje el nekünk e-mailben. Bár minden terméket nagy gondossággal kezelünk, előfordulhatnak olyan esetek, amikor például dugóhiba vagy helytelen tárolás vagy szállítás miatt a bor minősége csökken. Az Ön visszajelzése segít nekünk a probléma megértésében és kezelésében. Minden panaszt alaposan kivizsgálunk, és mindent megteszünk azért, hogy megoldást találjunk a problémára és elégedetten távozhasson. Köszönjük a megértését és együttműködését!
15. Elküldtem a megrendelésem, nem kaptam visszajelzést. Mit tegyek?
Ha elküldte a rendelését, de nem kapott visszaigazolást, nézze meg a levelezőrendszerében a spam mappát, mivel néha a visszaigazoló e-mailek oda kerülhetnek. Emellett lépjen be a Pátzay Borbirtok webshop fiókjába a weboldal fejlécében található "Bejelentkezés" feliratra kattintva, majd a "Rendelések" menüpont alatt ellenőrizze, hogy van-e érvényes rendelése. Ha itt sem talál semmilyen érvényes rendelést, akkor elképzelhető, hogy valamilyen adatforgalmi hiba miatt a rendelése nem jutott el hozzánk, ezért javasoljuk, hogy ismételje meg a rendelést. Ha továbbra is problémái vannak vagy kérdései merülnek fel a rendeléssel kapcsolatban, vegye fel a kapcsolatot a Pátzay Borbirtok ügyfélszolgálatával, hogy segítséget kérjen és további információkat szerezzen a rendelésével kapcsolatban.